Outokuula
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hiekkapalstan kunnostus/parannusehdotuksia

3 posters

Siirry alas

Hiekkapalstan kunnostus/parannusehdotuksia Empty Hiekkapalstan kunnostus/parannusehdotuksia

Viesti  Leo.J Ke Elo 22, 2012 11:09 am

Terve

Olen tässä katsellut pelien tiimellyksessä Hiekkapalstan kuntoa, ja omalta osaltani olen sitä mieltä, että pieni kunnostus ei tekisi hallaa. Kaivetaan esim. valuneet hiekat pois bunkkereista. Keväällä kävin jo vähän kaivamassa parin kaverin kanssa bunkkereita auki. Pienellä lapiotalkoilla pelialue saisi uuden, paremman ilmeen. Mitään koneitahan ei paikalle saada, joten käsinhän ne täytyy korjata. Mitä enemmän porukkaa, sen enemmän muutoksia tapahtuu.
Joten, olisiko porukka miten innostunut pienistä talkoista, jossa kunnostetaan/parannetaan hiekkapalstan kenttää? Kaivetaan noita juoksuhautoja auki ja poteroita ja bunkkereja auki.

Oma ehdotukseni olisi kaivaa tuo "tuubi", joka sijaitsee siis nyppylä/mäkibunkkerin ja camon/suobunkkerin välissä auki, tai parantaa sitä käyttökuntoon.
Myös alueen reunoille voitaisiin värkätä vähän jotakin uutta, saataisiin vähän sinnekin keskitettyä noita pelejä.

Ehdottakaa vaan rohkeasti ehdotuksia/ideoita pelialueen parantamiseksi, ja mikä tärkeintä, ilmoittakaa itsenne vapaaehtoisiksi kaivuutöihin ja ehdottakaa päivää, joka sopisi teille. Ilmoitan sitten ajankohdan tarkemmin (mahd. jo ensi viikolla, itse ehdottaisin ensiviikon lauantaina aamupäivällä 1.syyskuuta, annan sitten tarkan päivämäärän ja kellonajan myöhemmin, ensi viikon alussa ) jos saadaan porukkaa ja päiviä, jotka kävisi teille parhaiten. Minimissään pitää olla 6 varmaa ilmoittautujaa minun lisäksi (olen siis itse tulossa varmasti), kunnes talkoot toteutuu. Ja tietysti vesisateella ei mennä itseämme kastelemaan.
Ja omat lapiot mukaan, semmoiset, joilla sitä hiekkaa pystyy kaivamaan. Töissä ollaan muutama tunti, juomista, ja tarvittavia eväitä mukaan.

Vetoan teitä osallistumaan sen nojalla, että käyttehän te siellä pelaamassakin. Very Happy

"Kuulkaa ja tuntekaa velvollisuuden kutsu, oi urheat taistelutoverini" Okuula
Leo.J
Leo.J
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 148
Ikä : 28
Sijainti : outokumpu
Aseet ja varusteet : Ei ole manttelin voittanutta
Registration date : 30.12.2009

http://leo.juvonen@opaasi.fi

Takaisin alkuun Siirry alas

Hiekkapalstan kunnostus/parannusehdotuksia Empty Vs: Hiekkapalstan kunnostus/parannusehdotuksia

Viesti  Jarmo K Ke Elo 22, 2012 1:00 pm

Itse ainakin voisin tulla sinne ja ottaa lapion kouraan myös. Very Happy
Jarmo K
Jarmo K
Spartalaiskyborgi
Spartalaiskyborgi

Viestien lukumäärä : 461
Ikä : 30
Sijainti : Outokumpu
Aseet ja varusteet : Flecktarn, Strichtarn, Scorpion Vz61, TM Colt 1911A1
Registration date : 04.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Hiekkapalstan kunnostus/parannusehdotuksia Empty Vs: Hiekkapalstan kunnostus/parannusehdotuksia

Viesti  Jarmo K Pe Elo 24, 2012 8:01 pm

Joudunpa perumaan tuloni muiden hommien takia.
Jarmo K
Jarmo K
Spartalaiskyborgi
Spartalaiskyborgi

Viestien lukumäärä : 461
Ikä : 30
Sijainti : Outokumpu
Aseet ja varusteet : Flecktarn, Strichtarn, Scorpion Vz61, TM Colt 1911A1
Registration date : 04.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Hiekkapalstan kunnostus/parannusehdotuksia Empty Vs: Hiekkapalstan kunnostus/parannusehdotuksia

Viesti  Leo.J Su Elo 26, 2012 5:00 pm

Ei taida tulla talkoojia, pitää mennä joku toinen kerta... Very Happy
Leo.J
Leo.J
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 148
Ikä : 28
Sijainti : outokumpu
Aseet ja varusteet : Ei ole manttelin voittanutta
Registration date : 30.12.2009

http://leo.juvonen@opaasi.fi

Takaisin alkuun Siirry alas

Hiekkapalstan kunnostus/parannusehdotuksia Empty Vs: Hiekkapalstan kunnostus/parannusehdotuksia

Viesti  Toni N Ke Syys 05, 2012 10:26 am

Mainitsin Isälleni tuosta siirtovessa-ongelmasta ja hän on vienyt sen nyt pois peli-alueelta, joten yksi kohta listalta voidaan ruksata pois.
Toni N
Toni N
Spartalaiskyborgi
Spartalaiskyborgi

Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 30
Sijainti : Outokumpu
Aseet ja varusteet : Kalasinko
Registration date : 22.11.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Hiekkapalstan kunnostus/parannusehdotuksia Empty Vs: Hiekkapalstan kunnostus/parannusehdotuksia

Viesti  Leo.J Ke Syys 05, 2012 1:41 pm

Toni N kirjoitti:Mainitsin Isälleni tuosta siirtovessa-ongelmasta ja hän on vienyt sen nyt pois peli-alueelta, joten yksi kohta listalta voidaan ruksata pois.

Mahtavaa! Kiitoksia hirveästi tästä! Minä voin ilmoittaa kaupungintalolle että tämä ongelma on ratkaistu.
Leo.J
Leo.J
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 148
Ikä : 28
Sijainti : outokumpu
Aseet ja varusteet : Ei ole manttelin voittanutta
Registration date : 30.12.2009

http://leo.juvonen@opaasi.fi

Takaisin alkuun Siirry alas

Hiekkapalstan kunnostus/parannusehdotuksia Empty Vs: Hiekkapalstan kunnostus/parannusehdotuksia

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa