Outokuula
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Medics

+5
Jarmo K
Leo.J
Janne H
Veeti.R
J.L "Ghost"
9 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Medics Empty Medics

Viesti  J.L "Ghost" Ti Syys 04, 2012 4:41 pm

Ite tossa tullu fiilisteltyy netin ihmeellisestä mualimmasta tota softaukses olevaa medikki systeemii,alko ittee kiinnostaa tuo homma mut omasta mielestä tuo perus kosketus haavottuneeseen on aika onneton systeemi kun tolla tavalla medikki on vähän turhankin tehokas pelillisesti ( 10 ukkoo rivis ja riittää et juokset käsi ojos niiden vierestä Very Happy ). bongasin tuolta aika yleisesti käytössä olevan systeemin et medikki sitoo valkosen nauhan raatona olevaan ja sen jälkee ukko on taas vapaa riehumaan kentillä.

Monessa paikas näköjää käytös myös tuo et hiilattu kaveri jos ottaa uuden osuman on sillo poissa pelistä kokonaan,meillä tosin aika usein käytössä loputtomat respat joten tuo pelistä pihalle lentämis sääntö ei toimi meillä,ite näkisin kuitenkin tuon medikki homman isona etuna jos ollaan kaukana respasta ja näin ollen raadon ei tarvii raahautuu takasin kilometrii.

tuo medikki tuo aika monenlaista variaatio mahdollisuutta,esim rajatut hiilaukset jolloin pitäs vähä miettii et millo sitä nauhaa kandeis käyttää.

Jos vaan yleisesti porukalle passaa niin voisin ainakin itse kokeilla pelata tollasena nauha-medikkinä,sais vähä extra säpinää ja haastetta tohon ainaseen puskas istumiseen Smile
J.L
J.L "Ghost"
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 203
Ikä : 37
Sijainti : Joensuu
Aseet ja varusteet : Cyma M14 M165 , KJW M9 M100 , Well VSR-10 M210 , Well 5.1 GBB M90 , KWC Taurus PT24/7 M120
Registration date : 19.07.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Medics Empty Vs: Medics

Viesti  J.L "Ghost" Ti Syys 04, 2012 4:48 pm

Tossa itellä viriny ajatus millä tuota nauha hommaa sais fiksusti hoidettuu ilman et tarvii loputtomii respoja poistaa.

Perus ideana et kuolleet saa valita oottaako medikkii vai käveleekö respalla,omalla puolustus alueella luonnollisesti fiksuin vaa käppäillä sinne respalle mut jos ollaa kaukana vihollis alueella silloin ois medicil mahollisuus nostaa kuollu kaveri takas matsiin ja vasta sit seuraavasta osumasta pistää se kävelee respalle. pelillisesti antas vähä lisä säpinää tohon ja vaikeuttas puolustamista kun kaverit ei tipahakkaan kerrasta takas respalle vaan räimeet jatkuu viel yhen osuman verran.
J.L
J.L "Ghost"
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 203
Ikä : 37
Sijainti : Joensuu
Aseet ja varusteet : Cyma M14 M165 , KJW M9 M100 , Well VSR-10 M210 , Well 5.1 GBB M90 , KWC Taurus PT24/7 M120
Registration date : 19.07.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Medics Empty Vs: Medics

Viesti  Veeti.R Ti Syys 04, 2012 6:17 pm

Onhan tuo medic systeemi jo outokummun isommissa peleissä, kuten tulevassa operation deadlines. Totta kai sen voisi viikonloppu ja viikko peleihinkin jollain systeemillä siirtää.
Veeti.R
Veeti.R
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 27
Sijainti : Kontiolahti, Kulho
Aseet ja varusteet : Well Warrior ja cyma Glock aep
Registration date : 18.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Medics Empty Vs: Medics

Viesti  J.L "Ghost" Ti Syys 04, 2012 6:36 pm

Ittee ei haittaa vaik muut medicit käyttäs tota kosketus systeemii hiilaukseen,ite haluun vaan tehä kaikesta mahollisimman haastavaa siks voin vaikka yksin noita nauhoja olla sitomassa kuhan vaan ei omaa jengii haittaa jos siel puol sakkii juoksee valkonen nauha kädes Very Happy
J.L
J.L "Ghost"
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 203
Ikä : 37
Sijainti : Joensuu
Aseet ja varusteet : Cyma M14 M165 , KJW M9 M100 , Well VSR-10 M210 , Well 5.1 GBB M90 , KWC Taurus PT24/7 M120
Registration date : 19.07.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Medics Empty Vs: Medics

Viesti  Janne H Ti Syys 04, 2012 6:46 pm

Itse ainakin kannatan tuota sitomista. Vaikeutta hiukan, mutta se on vaan parempi. Kokeillaan tuota medikkiä sunnuntaina. Tuo läppäsy on vaan niin vanha ja tylsä juttu, mutta tämä on minun mielipiteeni...
Janne H
Janne H
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 273
Ikä : 27
Sijainti : Kouvostoliitto
Aseet ja varusteet : Flora puku
Registration date : 08.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Medics Empty Vs: Medics

Viesti  Leo.J Ke Syys 05, 2012 7:12 am

Samaa mieltä Jannen kanssa, ei ole oikeastann haastetta tuossa läppäsyssä Very Happy
Oli meillä joskus kauan sitten tuo nauha käytössä, tosin on päässyt unohtumaan. Mutta sunnuntaina voisi kokeilla, toisi vähän vaihtelua ja haastetta.
Käykö raatoliina siitä nauhasta vkopeleissä?
Leo.J
Leo.J
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 148
Ikä : 28
Sijainti : outokumpu
Aseet ja varusteet : Ei ole manttelin voittanutta
Registration date : 30.12.2009

http://leo.juvonen@opaasi.fi

Takaisin alkuun Siirry alas

Medics Empty Vs: Medics

Viesti  J.L "Ghost" Ke Syys 05, 2012 7:45 am

Jos sisko kerkee ompelee sunnuntaiks niin mulla on itellä sit medicin hihamerkki sekä 20kpl valkosia nauhoja joita käytän tossa hiilaukses Smile

varmasti mikä tahansa rätti kelpaa tohon,tosin valkonen taitaa olla yleisesti käytössä kun se erottuu parhaiten.
J.L
J.L "Ghost"
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 203
Ikä : 37
Sijainti : Joensuu
Aseet ja varusteet : Cyma M14 M165 , KJW M9 M100 , Well VSR-10 M210 , Well 5.1 GBB M90 , KWC Taurus PT24/7 M120
Registration date : 19.07.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Medics Empty Vs: Medics

Viesti  Janne H Ke Syys 05, 2012 7:47 am

Jokainen kellä on vaikka raatoliina niin vois ottaa sunnuntaina mukaan.
Janne H
Janne H
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 273
Ikä : 27
Sijainti : Kouvostoliitto
Aseet ja varusteet : Flora puku
Registration date : 08.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Medics Empty Vs: Medics

Viesti  Jarmo K Ke Syys 05, 2012 11:30 am

Omasta mielestäkin tuo hiilaus kuulosta kuullostaa hyvältä idealta.
Jarmo K
Jarmo K
Spartalaiskyborgi
Spartalaiskyborgi

Viestien lukumäärä : 461
Ikä : 30
Sijainti : Outokumpu
Aseet ja varusteet : Flecktarn, Strichtarn, Scorpion Vz61, TM Colt 1911A1
Registration date : 04.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Medics Empty Vs: Medics

Viesti  Anssi Ke Syys 05, 2012 12:50 pm

Tuli tuosta mieleen, että esim näissä isommissa peleissä on sit nämä medikki kortit, joka annetaan haavoittuneena medikille. Mut hihanauha tosiaan ois sit vähä aikaa vievämpää kun läppäisy tahi kortin anto.
Anssi
Anssi
Spartalaiskyborgi
Spartalaiskyborgi

Viestien lukumäärä : 338
Ikä : 33
Sijainti : Joensuu
Aseet ja varusteet : Onhan näitä leluja sun muita härveleitä
Registration date : 29.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Medics Empty Vs: Medics

Viesti  Toni N To Syys 06, 2012 10:08 am

Kyllähän tuo Lääkintämies on ihan pätevä tapa saada lisää säpinää esim. Tiimi-kuolonmatsissa ja pitää porukan aktiivisesti mukana pelissä sen sijaan että jatkuvaan juoksutettaisiin poppoota respillä.

Minusta ongelma on että läppäisy on liian nopea ja liinan sitominen liian hidas.
Onnistuisiko millään se että liinan päät on valmiiksi sidottuna toisiinsa ja
Medic ojentaisi tämän pelaajalle jonka itse pitäisi pistää se vaikka ranteeseensa?

Yksi vekkuli idea oli että potilas saisi raahata itseään kohti Mediciä ilman haavoittuneen raajan käyttöä,
mutta sitten seksistisesti sanoen hameväki kotona ei tykkäisi sotatuista vaatteista ja
henkilöt joita osui käteen saisivat vapaasti juosta käsi velttona.

Kauko-lobotomian saaneet luultavasti joutuisivat juoksentelmaan siksakkia päin puita ölisten kuin kuin vajaa-mielinen Razz
Toni N
Toni N
Spartalaiskyborgi
Spartalaiskyborgi

Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 30
Sijainti : Outokumpu
Aseet ja varusteet : Kalasinko
Registration date : 22.11.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Medics Empty Vs: Medics

Viesti  J.L "Ghost" To Syys 06, 2012 10:32 am

Nauhan sitomiseen ei kyllä mene 5 sekunttia kauempaa jollei ole hirveä nakki sormi,tarkoitushan on nimenomaan tehdä medicin hommasta vaikeampaa ettei se ole liian ylivoimainen peleissä,itse ainakin hoidan tuota homma mieluiten sitomalla että saan tohon hommaan edes jotai haastetta.

Tuo raajojen eliminointi on sinällää hyvä idea mutta tuommosen valvominen on aikalailla mahdotonta,toisekseen jos pelaajat ei nää tipahda kerrasta esim käsi osumasta,tuo aiheuttaa sen että ainoa fiksu paikka ampua on päähän,mikä taas on sellainen osuma paikka jota pyritään välttämään aina mahdollisuuksien mukaan ettei aiheuteta ylimääräsiä vaaratilanteita.

Tuo haavoittuneen raahautuminen medicciä kohti on kyl hyvä idea jota vois kokeilla käytännössä,mutta tuossa pitäs olla kyl suoraan sääntönä et se tapahtuu puhtaasti ryömimällä ettei kuolleet ala juoksentelee medicin luokse.
J.L
J.L "Ghost"
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 203
Ikä : 37
Sijainti : Joensuu
Aseet ja varusteet : Cyma M14 M165 , KJW M9 M100 , Well VSR-10 M210 , Well 5.1 GBB M90 , KWC Taurus PT24/7 M120
Registration date : 19.07.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Medics Empty Vs: Medics

Viesti  J.L "Ghost" To Syys 06, 2012 10:39 am

Pää osumissa omasta mielestä suurin riski on se että täälpäin ei oo käytössä sääntöä että alaikäisten pitäisi käyttää täys kasvo maskeja,täys ikäisethän on vastuussa itse siitä jos sattuu leegoille tulemaan kuti.mut näiden junnujen kohdalla asia on sit vähä toinen.

Muutamia episoodeja on tullu mis nimenomaan junnu on vetäny todella läheltä kaveria naamaan ja siitä sit saadaan aikamoinen soppa aikaseks offarilla kun kaverilla on vuotava haava.

Muistaakseni joissain euroopan maissa on käytössä säännöt jotka rajaa tehoja nuoremmilla pelaajilla,itteä ainakin hirvittää tuo yks juniori joka pelailee CO2 dan wessonilla,tommonen vermehän siis kronoo sen 160m/s ja voin aika varmasti sanoo ettei tos tapaukses ole 15m rajat käytössä Razz
J.L
J.L "Ghost"
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 203
Ikä : 37
Sijainti : Joensuu
Aseet ja varusteet : Cyma M14 M165 , KJW M9 M100 , Well VSR-10 M210 , Well 5.1 GBB M90 , KWC Taurus PT24/7 M120
Registration date : 19.07.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Medics Empty Vs: Medics

Viesti  Jarmo K Pe Syys 07, 2012 3:03 pm

Todellakin samaa mieltä Jussin kanssa.
Jarmo K
Jarmo K
Spartalaiskyborgi
Spartalaiskyborgi

Viestien lukumäärä : 461
Ikä : 30
Sijainti : Outokumpu
Aseet ja varusteet : Flecktarn, Strichtarn, Scorpion Vz61, TM Colt 1911A1
Registration date : 04.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Medics Empty Vs: Medics

Viesti  Janne H Pe Syys 07, 2012 3:12 pm

Jussi"Ghost" kirjoitti:Pää osumissa omasta mielestä suurin riski on se että täälpäin ei oo käytössä sääntöä että alaikäisten pitäisi käyttää täys kasvo maskeja,täys ikäisethän on vastuussa itse siitä jos sattuu leegoille tulemaan kuti.mut näiden junnujen kohdalla asia on sit vähä toinen.

Muutamia episoodeja on tullu mis nimenomaan junnu on vetäny todella läheltä kaveria naamaan ja siitä sit saadaan aikamoinen soppa aikaseks offarilla kun kaverilla on vuotava haava.

Muistaakseni joissain euroopan maissa on käytössä säännöt jotka rajaa tehoja nuoremmilla pelaajilla,itteä ainakin hirvittää tuo yks juniori joka pelailee CO2 dan wessonilla,tommonen vermehän siis kronoo sen 160m/s ja voin aika varmasti sanoo ettei tos tapaukses ole 15m rajat käytössä Razz

Kyllä tuo wessoni ihteäkin vähän hirvittää, kun sillä yritettiin ampua pelaajaa nimeltä x, parin metrin päästä, onneks ei osunu. Vahinkoja tietenkin sattuu, mutta jos on tehokas ase niin kyllä pitäis ampumaetäisyydet olla tiedossa. Itse kannatan myös sitä, etä nuoremmat pelaajat alkaisivat käyttämään koko naama maskeja.
Janne H
Janne H
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 273
Ikä : 27
Sijainti : Kouvostoliitto
Aseet ja varusteet : Flora puku
Registration date : 08.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Medics Empty Vs: Medics

Viesti  J.L "Ghost" Pe Syys 07, 2012 4:04 pm

Tosta revolverista voitas ottaa kyl keskusteluu tuolla peli paikalla,en tunne kyseistä junioria joten en tiedä tarkemmin miten hän sitä käyttää,muuten kuin offi alueella leikkiessä.pelatessa olen vain kerran kuullu kun paukuttaa sil.

Tietysti kaikki nuoret pelaajat eivät ole niitä hurjapäitä jotai säännöt ei kiinnosta,mutta valitettavasti huomattava enemmistö tapaturmista mitä oon ite nähny on ollu nimenomaan nuoren kaverin aiheuttamia,yleisesti se vaan johtuu tosta nuoresta iästä kun ei "kiinnosta" noudattaa sääntöjä ja se sääntöjen "viilaaminen" on coolimpaa :/

Tietääkseni ympäri Suomen softi yhdistyksii on nuorilla sellainen sääntö et sankalaseja käytettäessä ne pitää olla ns nauha mallia,etteivät pääse tippumaan päästä.

Itseä sinällää ihmetyttää tuo koko suojavaruste asia nuorten osalla,luulis et monen juniorin vanhemmat ois paljo huolellisempia noiden suhteen ja panostasivat niihin mieluummin kuin esim kalliisiin aseisiin.

Noista ns turvarajoista sen verran et tietenkin noiden valvominen on todella hankalaa ja valitettavasti se yleisin tilanne milloin huomataan rikkeitä on nimen omaan ne tilanteet jossa jollekkin sattuu jotain.

Itse olen pelannu alusta alkaen pelkästään tappi viri kivääreillä ja nuo rajat on todella selviä itselle,oman tiimin kanssa pelatessa ollaan käytetty 2x mittasia rajoja eli olen kiväärilläkin opetellut pelaamaan jo suoraan 30m ampumaetäisyydelle,tosin pääosin nuo ammutut kudit menee yli 50m etäisyyksille sikäli kun aseet jotka omistan / olen omistanut on kaikki rakennettu kirjaimellisesti tarkkuuskivääreiksi joilla voi oikeasti ampua pitkälle.

Tosiaankin taisin jo aikasemmin mainita noista arkipeleistä sen verran et tulen tarkasti valvomaan tätä nuorten aseiden käyttöä ja mikäli siellä oikeasti on sellaista menoa et aseilla pelleillään ja aiheutetaan vaaratilanteita,tulen siihen puuttumaan välittömästi,keskustelen tapahtuneesta osallisien kanssa ja selvitän onko kyseissä tapahtumassa semmosia piirteitä et tarvii kovemmin puuttua asiaan,esim jos sääntöjä rikkoneen kaverin asenne/käytös kertoo selvästi sen et puhuttelu ei auta ja on riskiä et samanlainen toiminta jatkuu niin tämmöisissä tapauksissa olen kyllä valmis poistamaan pelaajan pelialueelta ja tekemään siitä kunnon selonteon niille henkilöille jotka on vaikuttamassa pelialueen / pelien toimintaan.

Mikäli pelaaja joka aiheuttaa tahallaan vaara tilanteita omalla toiminnallaan on alaikäinen,haluaisin todella puhua kyseisen henkilön vanhempien kanssa.


Tämänkään jutun tarkoitus ei ole säikyttää ketään pois peleistä / lajista vaan puhtaasti yrittää saada pelit kaikille turvalliseksi.
J.L
J.L "Ghost"
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 203
Ikä : 37
Sijainti : Joensuu
Aseet ja varusteet : Cyma M14 M165 , KJW M9 M100 , Well VSR-10 M210 , Well 5.1 GBB M90 , KWC Taurus PT24/7 M120
Registration date : 19.07.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Medics Empty Vs: Medics

Viesti  J.L "Ghost" Pe Syys 07, 2012 4:12 pm

Luonnollisesti mitään natsi touhua sääntöjen tarkkailussa ei tulla vetämään,pieniä virheitä sattuu kaikille oli sit nuori tahi vanha pelaaja,mutta itse en usko sitä et 3m vedetty sarjatuli suoraa naamalle on pieni hutilointi virhe.

Tommosen esimerkki tapauksen olen valitettavasti nähnyt ja kyseisessä tapauksessa ammutulla oli käytössä sankalasit,tapahtuman ainoa pelastus oli että ammutulla kaverilla oli hammas suojat käytössä,muutoin oltas puhut todella pahoista vaurioista.
J.L
J.L "Ghost"
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 203
Ikä : 37
Sijainti : Joensuu
Aseet ja varusteet : Cyma M14 M165 , KJW M9 M100 , Well VSR-10 M210 , Well 5.1 GBB M90 , KWC Taurus PT24/7 M120
Registration date : 19.07.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Medics Empty Vs: Medics

Viesti  Toni N La Syys 08, 2012 11:15 am

Tämä keskustelu on lähtenyt hieman sivuradalle, mutta hyvästä syystä.
(Luultavasti foorumin kätköissä olsi säännöistä keskustelulle omistettu alue jonka voisimme herättää uudelleen henkiin?)

Toden-näköisimmin meillä on tällä hetkellä suurin määrä erityisen nuorta porukkaa, mitä minun harrastus-aikana on ollut.
Selvästi näitten nuorten holhoojat ovat ostaneet kaikki varusteet, joita netissä tuputetaan ehdottomina, mutta homma on jätetty siihen.
Minusta on oudoksuttavaa ja vastuutonta hankkia aloittelijoille näin kova-lähtöisiä aseita ilmeisesti tarkastamatta niiden peli-turvallisuutta.

Aiemmin olen nähnyt samanlaisen revolverin SIVU-aseena henkilöllä, jolla oli Co2-kivääri, jonka pelikäytön jokainen sen markkinoija on jyrkästi kieltänyt!
Vielä lisäksi kyseisen kiväärin käyttäjä myöhemmin käytti tätä alueella jossa olin jyrkästi kieltänyt aseitten käytön.

Kukaan selvästikään ei ole pakonnut uusia lisäyksiämme lukemaan yhdistyksen sääntöjä ennen peli-alueelle astumista,
joten sen sijaan meillä on nyt ala-ikäisiä pelaajia sankalaseissa semi-ilmakoitten kanssa
pitämässä lippaita offilla ammuskellen satunnaisesti sekä alueella että offilla.

Niinpä me joudumme ottamaan vastuun järjestyksen pidosta, johtomme on loistanut puolitoista vuotta poissa-olollaan,
ja olen sitä mieltä että tarvitsemme aktiivisia ja vakituisia vastuu-henkilöitä, joilla on alkuperäisen perustaja-porukan siunaus toimintaansa,
jotta heillä olisi autorikreettia ja eivät saasi huutia jos toimisivat ilman johtoporukan lupaa.

Myönnettäköön että monet meistä varttuneimmista emme ole olleet itsekään aivan määräysten sisäpuolella toimineet.
Monissa aiemmissa peleissä emme ole irrottaneet lippaita joka kerta offille tullessa ja vain pistäneet varmistimen päälle,
ja silloin tällöin minulla ei ole ollut edes aseessa toimivaa varmistinta (joista tosin olen tämän vuoksi irrottanut lippaan).
Monasti myös aseita on testattu kohti offin puita ja vessaa, eikä aina tynnyrin kanteen ampuradan kaivannon perällä.
Mutta jatkossa meidän tulee johtaa esimerkillä, sillä tämä on myös periaate-kysymys, eikä vain turvallisuus-kysymys.

Sillä jos me joustamme yhdessä säännössä, tulkitaan se niin että harrastajat saavat joustaa kymmenessä muussakin säännössä.

Edellä mainitsemani lisäksi olen todistanut nuoren pelaajan ampuvan juomatölkkiä offilla, joka oli kolmen metrin päässä hänestä ja kavereistaan,
erään toisen töllöttävän suoraan päin seitsemän metrin päässä olevia vastapelaajia täysin huomaamatta ettei hänellä ollut SANKA-lasejaan päässän,
ja kun erästä kolmatta oli kehotettu irrottamaan aseensa lipas offilla, oli hänelle ilme kuin olisi haistattanut v*t*t päässään.

Lukemattomia muita sääntörikkomuksia on kantautunut korviini, joten yritetään tehdä jotakin, ennenkuin itsestään tapahtuu jotakin.
Toni N
Toni N
Spartalaiskyborgi
Spartalaiskyborgi

Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 30
Sijainti : Outokumpu
Aseet ja varusteet : Kalasinko
Registration date : 22.11.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Medics Empty Vs: Medics

Viesti  J.L "Ghost" La Syys 08, 2012 11:29 am

Varmasti näillekin keskusteluille olisi oikea paikka foorumeilla mutta kerta näistä sääntöihin ja turvallisuuteen liittyvistä asioista on saatu kunnollinen keskustelu aikaiseksi tässä "Medics" ilmoituksessa,haluaisin kyllä jatkaa tätä keskustelua.

Omasta mielestä voitas sunnuntain pelissä keskustella näistä asioista porukalla ja miettiä mitenkä näitä asioita hoidettaisiin.

Nimenomaan nää co2 revolverithan on kiellettyjä pelikäytössä pitkälti jokaisessa suomen airsoft yhdistyksessä,en nää syytä miks outokummussa pitäs sallia moiset laitokset ? toki monella jousi snipun virittäjällä tulee aseeseen helposti enemmän tehoa kuin on tarkoitus ( esim itellä tais tulla ) mutta kuitenkin suurin osa näistä järeämpien aseiden omistajista on semmosta sakkia jonka kanssa ei ole ikinä ollut sääntöjen suhteen mitään ongelmaa ja yleisesti porukka alkaa myös ampumaan entistä kauempaa jos aseessa on vähä tuhdimpi potku.

Lähinnä haluaisin katsastaa nämä nuoret kaverit ja heidän aseensa kun monella junnulla ei ole mitään käsitystä siitä et millaista vahinkoo kovilla tehoilla saadaan aikaseen jos niillä leikitään.

Olen tosin henkilökohtasesti pelannut myös semmosten nuorten kanssa joilla tuo sääntöjen noudattaminen on itsestään selvyys ja heidän kohdallaan ei ole ikinä ollut mitään ongelmaa vaikka aseissa on kovempia virejä.

Tuo offi alueella ammuskelu muualla kuin hopinsäätö alueella on ehdottomasti KIELLETTYÄ,oli ase sit ilman lipasta jne. Tommoseen touhuun pitää kyllä puuttua heti ja jos pelkkä puhe ei mene perille niin sitten vaikka ase pois kaverilta ja pistää autoon lukkojen taakse pelien loppuun asti. Kuitenkin tuo offi alue on kaikille lepo paikka missä saa turinoida muiden kans ilman et tarvii täydessä sota varustuksessa siel olla.

J.L
J.L "Ghost"
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 203
Ikä : 37
Sijainti : Joensuu
Aseet ja varusteet : Cyma M14 M165 , KJW M9 M100 , Well VSR-10 M210 , Well 5.1 GBB M90 , KWC Taurus PT24/7 M120
Registration date : 19.07.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Medics Empty Vs: Medics

Viesti  J.L "Ghost" La Syys 08, 2012 11:32 am

Yks millä saatais porukkaa miettii noita aseiden tehoja on se käytäntö et sakki ottaa ensin osuman omasta aseestaan ennen kuin niillä annetaan edes pelata,esim jos tämä kyseinen Co2 revolverin omistaja käyttää asettaan jo 5 metristä niin hän ottaa sit osuman ite samalta matkalta,voi olla et mielipide aseen käytöstä muuttuu aika nopeasti.
J.L
J.L "Ghost"
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 203
Ikä : 37
Sijainti : Joensuu
Aseet ja varusteet : Cyma M14 M165 , KJW M9 M100 , Well VSR-10 M210 , Well 5.1 GBB M90 , KWC Taurus PT24/7 M120
Registration date : 19.07.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Medics Empty Vs: Medics

Viesti  Janne H La Syys 08, 2012 11:37 am

Miepäs otan kronon huomenna mukaan peleihin. Selvästi ylitehokkaat aseet poistetaan sitten pelistä. Miltäs ttämä kuulostaa?
Janne H
Janne H
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 273
Ikä : 27
Sijainti : Kouvostoliitto
Aseet ja varusteet : Flora puku
Registration date : 08.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Medics Empty Vs: Medics

Viesti  J.L "Ghost" La Syys 08, 2012 11:46 am

Kylhän tuo krono kuulostaa hyvältä,tosin täällä ei taida olla mitään virallisia rajoja aseille ollenkaan.

Mitä tässä oon jutellu porukan kanssa niin täl hetkel sakin ainoo ongelma on ollu ainoastaan nuo Co2 revolverit ja varsinkin sen takia kun kyseiden aseiden omistajat kuvittelevat että ne lasketaan normi pistooliks jolla voi vedellä 5 metristä.

Mun mielestä kaikki aseet tulis kronottaa mut se varsinainen peli kelposuus määriteltäs vasta sitten jos omistaja suostuu itse ottamaan kudin vastaan kyseisestä aseesta,myöskin et se matka on tasan se millä sitä asetta on jo aikasemmin käytetty.

Itse voin hyvillä mielin ottaa omasta aseesta 15m matkalta osuman jos porukka haluaa,vaikkakin en käytä asetta edes noin läheltä. Olen alusta alkaen pyrkinyt olemaan esimerkkinä nuoremmille siitä et sääntöjäkin noudattamalla voi pelata hyvin ja näin ollen voin myös toimia esimerkkinä siitä et omaa asetta ja sen tehoja pitää kunnioittaa ja käyttää viisaasti jokaikisessä pelissä.
J.L
J.L "Ghost"
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 203
Ikä : 37
Sijainti : Joensuu
Aseet ja varusteet : Cyma M14 M165 , KJW M9 M100 , Well VSR-10 M210 , Well 5.1 GBB M90 , KWC Taurus PT24/7 M120
Registration date : 19.07.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Medics Empty Vs: Medics

Viesti  Janne H La Syys 08, 2012 11:59 am

Itse ainakin kieltäisin nuo CO2 revolverit, kun niitä ei oikein osata käyttää... Mietitään tarkemmin huomenna ja keskustellaan porukalla asiasta.
Janne H
Janne H
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 273
Ikä : 27
Sijainti : Kouvostoliitto
Aseet ja varusteet : Flora puku
Registration date : 08.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Medics Empty Vs: Medics

Viesti  J.L "Ghost" La Syys 08, 2012 12:05 pm

Tehojen puolestahan nuo lasketaan tarkkuuskivääriksi jonka minimi etäisyys on 15metriä,mikäli aseen omistajalta onnistuu 15m ampuminen eikä tuota sääntöä rikota,ei mulla ole ongelmaa vaikka se on pelikäytössä.

Mikäli tämä ei onnistu,niin silloin ase pois peleistä suoraan jo yleisen turvallisuuden takia.
J.L
J.L "Ghost"
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 203
Ikä : 37
Sijainti : Joensuu
Aseet ja varusteet : Cyma M14 M165 , KJW M9 M100 , Well VSR-10 M210 , Well 5.1 GBB M90 , KWC Taurus PT24/7 M120
Registration date : 19.07.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Medics Empty Vs: Medics

Viesti  Toni N La Syys 08, 2012 1:07 pm

En ole tutustunut kummemmin Suomen softi-scenen revolveri-käytäntöön, mutta sekä Joensuun että Tohmajärven peleissä on ollut käytössä revolvereita.

En heti olisi asettamssa täys-pannaa niille, ainakin täys-ikäiset pelaajat ovat osoittaneet vain esimerkillistä revolverin käyttöä,
mutta revolveria käsittelevät ala-ikäiset tuntuvat käyttävän sitä kuten mitä tahansa muuta käsi-asetta,
enkä ole varma käsittävätkö he aseitten todellista tehokkuutta lähikantamalla.

Joten paras olisi silloin briiffata nuoret pelaajat revolverin käytöstä ja pitää heitä tarkasti silmällä.

Jos tekisimme kuten Jussi neuvoi ja lukitsisimme ongelmatapausten aseet takakonttiin, saisimme vanhempien vihat niskaamme,
sillä periaatteessa tämä olisi laitonta ja nykyinen kasvatus-mentaliteetti on "vika ei ole lapsessa, vaan yhteiskunnassa!".
Myös täysi peli-kielto aseen takia saisi meidät helposti huonoon valoon.

Ja viranomaiset tarttuisivat tähän hanakasti, jos vanhemmat tai poliisit välittäisivät tiedon kaupungintalolle,
lähtisi pelialue nopeammin altamme kuin kerkeäisimme sanoa kissaa.

Uskokaa minua tässä asiassa, sillä isä- ja veli-puoleni perustalta tiedän,
että tänä päivänä muitten lasten tekemisiin puuttuminen on kuin tökkisi leijonan pentua kepillä.

Paras metodi lähtö-rajoituksille todellakin tuntuisi olevan osuman ottaminen omasta tuliluikustaan, muttei ole koskaan tainnut olla sovellettu.
Pitäähän se myöntää että itsestäni olisi pelottava ajatus katsella oman M4:sen piippuun,
vaikka olenkin ottanut monia 5-8 metrin osumia muista M120-aseista ja
minua on ammuttu kahdesti sarjalla konepistoolilla piippu 5 cm päässä naamastani.

Pitäsi ehkä kokeilla huomenna miltä osuma rynkästäni tuntuu vaikka 7:n metrin päästä.
Toni N
Toni N
Spartalaiskyborgi
Spartalaiskyborgi

Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 30
Sijainti : Outokumpu
Aseet ja varusteet : Kalasinko
Registration date : 22.11.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Medics Empty Vs: Medics

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa