Outokuula
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Airsoft aseet ja pähkäilyt

+4
Toni N
Eloranta
Jaffe
Toni.h
8 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Airsoft aseet ja pähkäilyt Empty Airsoft aseet ja pähkäilyt

Viesti  Toni.h To Kesä 10, 2010 10:49 am

No tänne voi laittaa kymyksiä että onko kokemuksia esimerkiksi tästä aseesta tai tästä.
Saako osia tähän aseeseen jne jne.
Toni.h
Toni.h
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 28
Sijainti : outokumpu
Aseet ja varusteet : Lumipalloja,kesäsin käpyjä
Registration date : 23.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Airsoft aseet ja pähkäilyt Empty Vs: Airsoft aseet ja pähkäilyt

Viesti  Jaffe La Kesä 12, 2010 8:52 am

Nu, kirjoitetaan sitten tänne kuten Toni sanoikin..


Kumpaa suosittelette, VSR-10 Pro Sniper vai VSR-10 G-Spec?
Jaffe
Jaffe
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 68
Ikä : 29
Sijainti : Helsinki
Aseet ja varusteet : Ase: MP5 SD3, USP, Fa-Mas SV Varusteet: camo liivi, maski, about 12000 kuulaa :)
Registration date : 27.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Airsoft aseet ja pähkäilyt Empty Vs: Airsoft aseet ja pähkäilyt

Viesti  Eloranta La Kesä 12, 2010 10:36 am

Sanohhan, oletko siis aikeissa virittää vesuriasi? Jos olet niin kannattaa aloittaa siitä, että VSR-10 ei tarvitse olla Maruin tekele, eli tällöin vaikka JG BAR-10 on hyvä virityspohja.
Minulla ei ole kokemusta G-Spec:istä, mutta tuo perus VSR-10 Pro Sniper on ihan hyvä, mutta täytyy huomauttaa, että lentää yhtäpitkälle vakiona, kuin Maruin vakio M4:lla.

Jos itse olisi samanlaisessa tilanteessa ostaisin ehkä mielummin JG BAR-10A:n (Pro Sniper) tai JG BAR-10G (G-Spec) Aseet ovat halvempia, kuin Maruin ja hinta-laatusuhde on todella hyvä. Myös lähdöt ovat paremmat JG kivääreissä vakiona.

Uskon, että G-Spec:issä (BAR-10G) on parempi viimeistely, kuin tuossa Pro Sniper:ssa (BAR-10A) ja siinähän taitaa olla vakiona jonkunsortin vaimenninkin Smile

Jos kuitenkin aiot Maruissa pysyä niin suosittelen iha normaalia Pro Sniperia, koska siihen saat itse valita vaimentimen, joka varmasti toimii (ei varmuutta G-Spec:in vaimentimen laadukkuudesta). Pro Sniper on myös aikalailla halvempi, joten säästyy rahaa mahdolliseen virittämiseenkin sitten Wink Luulisin, että liipasinkoneisto,sylinteri,mäntä ym. ovat samanlaiset kummassakin aseessa, joten ei niissä aseina sitten suurempia eroja olekkaan.
Eloranta
Eloranta
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 98
Ikä : 29
Registration date : 12.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Airsoft aseet ja pähkäilyt Empty Vs: Airsoft aseet ja pähkäilyt

Viesti  Jaffe La Kesä 12, 2010 2:36 pm

Olen aikeissa virittää, ja pysyttelisin mieluusti maruissa, kun en oikein luota noihin kiinalaisten aseiden sisälmyksiin.. Very Happy

Mutta, Proairsoftin sivuilla lukee näin G-Specissä:

Maruin uusin pulttilukkoinen sniper-kivääri G-Spec on parannettu ja monipuolisempi VSR-10 versio. Aseessa on mm. vakiona erikoisäänenvaimennin, tähtäinkisko kiikaria varten sekä lenkit kantohihnaa varten. Äänenvaimennin on kiinnitetty kierteillä ja sen voi helposti irroittaa, jolloin aseen pituus on vain 950 mm. Aseen lataaminen on nopeampi uusitun pulttilukon vuoksi ja liipaisinkoneistokin on uudelleen suunniteltu entistä parempaa tuntumaa haettaessa. Aseessa on säädettävä liipaisin herkkyys ja säädettävä Hop Up.

Parannettu liipasintuntuma ja erittäin vaimennettu laukauksen ääni ovat uusia mielenkiintoisia ominaisuuksia. Uudentyyppisen tarkkuuspiipun ansiosta ase on myös erittäin tarkka ja tehokas, yltäen vakiona 40 metriin.

Ja Pro Sniper:

Ominaisuuksiltaa samanlainen kuin sisarmallinsa Real Shock, mutta ilman rekyyli-ominaisuuttaa ja varustettuna mustalla, matta rungolla. Aseen tukin pääty on kumia jonka ansiosta pito olkapäätä vasten on hyvä. Aseessa on säädettävä Hop Up ja takatähtäin ja säädettävä liipaisimen herkkyys ja liikerata, jotka takaavat erinomaisen liipaisintuntuman. Rungon materiaali on valittu siten, että kosteissakin olosuhteissa pito olisi aina mahdollisimman hyvä. Soveltuu tämän vuoksi Suomen talvisiin olosuhteisiin paremmin kuin kiiltävästä muovista valmistetut aseet.


En noista kiinalaisista niin perusta, mutta jos olet nähnyt tämmöisen BAR:in niin sitten.. Mutta kerros noiden tietojen perusteella, kumpi. Sama lähtönopeus, ja foorumeilla sanotaan että G-Specin änkkä toimii, oikeasti.

Kyllä tuommoinen BAR:n menisi, mutta jaa.. Noh.. Ja virittää aion, myöhemmin kylläkin ^^
Jaffe
Jaffe
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 68
Ikä : 29
Sijainti : Helsinki
Aseet ja varusteet : Ase: MP5 SD3, USP, Fa-Mas SV Varusteet: camo liivi, maski, about 12000 kuulaa :)
Registration date : 27.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Airsoft aseet ja pähkäilyt Empty Vs: Airsoft aseet ja pähkäilyt

Viesti  Eloranta Su Kesä 13, 2010 5:46 am

Itse ottaisin virityspohjaksi kiinalaisen, koska vaikka sisäosat olisivatkin pitkässä juoksussa kuraa ne tulee kuitenkin uusittua virityksen tieltä Smile
Eloranta
Eloranta
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 98
Ikä : 29
Registration date : 12.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Airsoft aseet ja pähkäilyt Empty Vs: Airsoft aseet ja pähkäilyt

Viesti  Jaffe Su Kesä 13, 2010 8:25 am

Mutta kumpi noista? Pro Sniper vai G-Spec ? Very Happy
Jaffe
Jaffe
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 68
Ikä : 29
Sijainti : Helsinki
Aseet ja varusteet : Ase: MP5 SD3, USP, Fa-Mas SV Varusteet: camo liivi, maski, about 12000 kuulaa :)
Registration date : 27.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Airsoft aseet ja pähkäilyt Empty Vs: Airsoft aseet ja pähkäilyt

Viesti  Eloranta Su Kesä 13, 2010 10:31 am

Jos rahaa riittää niin vaikka se G-Spec, koska vakiona ilmeisesti toimiva äänenvaimennin ja joitain rakenteellisia muutoksia normaaliin Vesuriin, joten Kannatan G-Speciä. Smile
Eloranta
Eloranta
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 98
Ikä : 29
Registration date : 12.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Airsoft aseet ja pähkäilyt Empty Vs: Airsoft aseet ja pähkäilyt

Viesti  Jaffe Su Kesä 13, 2010 5:38 pm

Oukki. ^^

Tänks foor juur tsoiss.
Jaffe
Jaffe
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 68
Ikä : 29
Sijainti : Helsinki
Aseet ja varusteet : Ase: MP5 SD3, USP, Fa-Mas SV Varusteet: camo liivi, maski, about 12000 kuulaa :)
Registration date : 27.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Airsoft aseet ja pähkäilyt Empty Vs: Airsoft aseet ja pähkäilyt

Viesti  Jaffe Su Kesä 13, 2010 9:14 pm

Hei. Olen muuten huomannut yhden jutun. UUSI ASE VALI.. Joku juttu.. Razz

Classic Army M24 SOCOM - Civilian Version


Olen hieman kallistumassa tuon puolelle, on sen verran hyvät arvostelut. Mutta. Kumpaa suosittelisitte enemmän. Tuota, vai G-Spec?

http://www.pcb-airsoft.com/epages/PCB.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/PCB/Products/%22S002M%20/104114%22

Kertokaa, jos on jotain hajua, mitkä varaosat tuohon menee, jne.

Tänk juu.
Jaffe
Jaffe
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 68
Ikä : 29
Sijainti : Helsinki
Aseet ja varusteet : Ase: MP5 SD3, USP, Fa-Mas SV Varusteet: camo liivi, maski, about 12000 kuulaa :)
Registration date : 27.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Airsoft aseet ja pähkäilyt Empty Vs: Airsoft aseet ja pähkäilyt

Viesti  Eloranta Ma Kesä 14, 2010 12:30 pm

Jos snipuna haluat olla tuon CA:n kanssa niin varmaan 80e-150e viritykset tulee vielä tuon 265,00€ hintaan, joten ota tämä huomioon, kun ostat asetta Smile Lähdöt ovat nimittäin tarkkuuskiväärille TODELLA matalat (85-95m/s)
Eloranta
Eloranta
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 98
Ikä : 29
Registration date : 12.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Airsoft aseet ja pähkäilyt Empty Vs: Airsoft aseet ja pähkäilyt

Viesti  Toni N Ma Kesä 14, 2010 1:18 pm

Jaffe, näin sinänsä ihmettelen että miksi pyörit jonkun pohjois-karjalaisen peräkylän softiseuran sivuilla, kun itse asut Helsingissä.
Oletko edes kertaakaan käynyt meidän peleissä?

Luulenpa että Pääkaupunki-seudulla on runsaastikin eri seuroja, joiden jäsenillä on kymmenen kertaa enemmän kokemusta
mitä meillä näistä pyssyistä, joista olet kysellyt.

Minua alkaa jo hiukan ottaa kaaliin, että olet jo tehnyt viisi keskustelu-palstaa, joissa kyselysi ei ole johtanut mihinkään.
Ja lähes tulkoon olet käsitellyt joka pyssyn erikseen.

Mielestäni voisit tehdä vielä yhden keskustelu-palstan: "Jaffelle pyssy". Listaat kaikki mieleen tulevat ehdokkaat sinne,
ja voisit kertoa pelityylistäsi, jottei kaikkien ehdotukset ole täyttä haku-ammuntaa.
Eli tykkätkö useinkin rynnäköidä, vai oletko kärsivällinen tarkka-ampuja, joka kökkii pusikossa vaikka puoli tuntia odottaen seuraavaa kohdetta,
niin tiedetään edes haluatko sähkörynkän vai kertaviritteisen tarkkuuskiväärin.

Ja loppukädessä sinä itse päätät, minkä otat, on hyvä kysyä kavereilta kokemuksia varmistaaksesi, ettei pyssyssä ole mitään hirveitä vikoja.
Minä itse kun hankin M16:ni, niin sitä ennen mietin, ottaisinko jonkun AK-sarjalaisen, Kaasukiväärin, vai M4/m16:n,
vai korjaisinko nurkissani pyörineen VSR:n romun.
Noh, mietin että en ota AK:ta, koska minulla oli jo viisi M4:sen STANAG-lipasta, ja harvaan AK:hon mahtui Large-akku.
Sitten ynnäsin pois Kaasukiväärit, koska ne eivät toimi kunnolla talvella.
Vesurikin jäi korjaamatta, koska muistin miten tylsää hommaa oli rymytä sen kanssa. Joten päädyin M-sarjaan.
Löysin viisi sopivaa M-sarjalaista, ja laitoin ne ylös vierekkäin paperille. Listasin kunkin ominaisuudet nimen alle.
(Esim. Oliko ase kompakti, tarkka, minkälaiset lähdöt, onko valmistaja luotettava, RIS-kahvat)
Toni N
Toni N
Spartalaiskyborgi
Spartalaiskyborgi

Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 30
Sijainti : Outokumpu
Aseet ja varusteet : Kalasinko
Registration date : 22.11.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Airsoft aseet ja pähkäilyt Empty Vs: Airsoft aseet ja pähkäilyt

Viesti  Jaffe Ma Kesä 14, 2010 2:12 pm

Tänk juu Kaalipää!

Okei. Siis. En jaksa Helsinkiläisillä sivustoilla pyöriä, tämä on paljon parempi. Ja tuo oikeastaan auttoi aika paljon.

Nyt vaan listaamaan, ja.. Ugh. Googlettamaan ._.
Jaffe
Jaffe
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 68
Ikä : 29
Sijainti : Helsinki
Aseet ja varusteet : Ase: MP5 SD3, USP, Fa-Mas SV Varusteet: camo liivi, maski, about 12000 kuulaa :)
Registration date : 27.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Airsoft aseet ja pähkäilyt Empty Vs: Airsoft aseet ja pähkäilyt

Viesti  Anssi Ma Kesä 14, 2010 3:05 pm

Etkä sinä hyödy niin paljoa täällä ollessasi, tämä on suhteellisen pieni porukka joka pelaa, ei täällä ole niin paljoa tietoa jota tarvitset.
Anssi
Anssi
Spartalaiskyborgi
Spartalaiskyborgi

Viestien lukumäärä : 338
Ikä : 33
Sijainti : Joensuu
Aseet ja varusteet : Onhan näitä leluja sun muita härveleitä
Registration date : 29.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Airsoft aseet ja pähkäilyt Empty Vs: Airsoft aseet ja pähkäilyt

Viesti  Toni.h Ma Kesä 14, 2010 3:49 pm

Yhdyn Anssin ja Tonin kanssa samalle linjalle,enkä jaksa edes kommentoida ja vastata,koska itsehän sinä sen aseen valitset ei myö!
Toni.h
Toni.h
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 28
Sijainti : outokumpu
Aseet ja varusteet : Lumipalloja,kesäsin käpyjä
Registration date : 23.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Airsoft aseet ja pähkäilyt Empty Vs: Airsoft aseet ja pähkäilyt

Viesti  Antti Ma Kesä 14, 2010 5:56 pm

Ymmärrän kyllä hyvin joitakin pääkaupunkiseudun foorumeita lukiessani, miksi siellä eivät kaikki välttämättä viihdy. Siellä osataan stadin tyyliin olla välistä kohtalaisen tylyjä aivan tarpeettomasti. (Ei silti, kyllä sitä täällä meilläkin osataan.)

Minun puolestani saa täällä pyöriä vaikka olisi kotoisin Etelä-Afrikan itäisimmästä jontkanpohjasta.

Nyt kuitenkin näyttää siltä, että täällä on syntymässä jonkinlaista epätervettä jännitettä jota olisin mieluusti hillitsemässä.
Jaffen muutamat mielenkiintoiset kyselyketjut ovat kieltämättä herättäneet ihmetystä omalla kummallisuudellaan, ja toki siitä saa ja pitääkin antaa palautetta, ei siinä mitään. Vaikkakin Tonin antama palaute saattoi osittain olla kärkevää ei "Tänk juu Kaalipää!" ole ehkä järkevin mahdollinen vastaus, vaan itse asiassa aikalailla epäasiallista.

Poijilta taas haluasin kysyä, että miksi te ette itse pyöri siellä pääkaupunkiseudun foorumeilla jos siellä on kerran kaikki tarvittava tieto harrastukseemme liittyen?

Olkaahan ihmisiksi, ettei tarvitse taas murahtaa. Siitä ei tule kuin kaikille paha mieli (Minua lukuunottamatta. Nauran ja virnistelen kuin mielipuoli pirunpoikanen, kun pääsen rankaisemaan kaikkia oikein olan takaa! Twisted Evil )
Antti
Antti
Saunamajuri
Saunamajuri

Viestien lukumäärä : 668
Ikä : 43
Sijainti : Outokumpu
Aseet ja varusteet : Näppäimistö ja hiiri
Registration date : 17.09.2007

https://outokuula.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Airsoft aseet ja pähkäilyt Empty Vs: Airsoft aseet ja pähkäilyt

Viesti  Toni.h Ma Kesä 14, 2010 6:45 pm

Antti kirjoitti:Ymmärrän kyllä hyvin joitakin pääkaupunkiseudun foorumeita lukiessani, miksi siellä eivät kaikki välttämättä viihdy. Siellä osataan stadin tyyliin olla välistä kohtalaisen tylyjä aivan tarpeettomasti. (Ei silti, kyllä sitä täällä meilläkin osataan.)

Minun puolestani saa täällä pyöriä vaikka olisi kotoisin Etelä-Afrikan itäisimmästä jontkanpohjasta.

Nyt kuitenkin näyttää siltä, että täällä on syntymässä jonkinlaista epätervettä jännitettä jota olisin mieluusti hillitsemässä.
Jaffen muutamat mielenkiintoiset kyselyketjut ovat kieltämättä herättäneet ihmetystä omalla kummallisuudellaan, ja toki siitä saa ja pitääkin antaa palautetta, ei siinä mitään. Vaikkakin Tonin antama palaute saattoi osittain olla kärkevää ei "Tänk juu Kaalipää!" ole ehkä järkevin mahdollinen vastaus, vaan itse asiassa aikalailla epäasiallista.

Poijilta taas haluasin kysyä, että miksi te ette itse pyöri siellä pääkaupunkiseudun foorumeilla jos siellä on kerran kaikki tarvittava tieto harrastukseemme liittyen?

Olkaahan ihmisiksi, ettei tarvitse taas murahtaa. Siitä ei tule kuin kaikille paha mieli (Minua lukuunottamatta. Nauran ja virnistelen kuin mielipuoli pirunpoikanen, kun pääsen rankaisemaan kaikkia oikein olan takaa! Twisted Evil )

Eipä ole mullakaan ollu paljon kysymyksiä joihin tämän porukan tieto ei riittäisi,eikä noi jaffenkaa kysymykset oo ollu hankalia ja hyvin ymmärtää noin alussa kysyä kaikista aseista mitkä päähän juolahtaa. itsekkin kyselin aseista kun aloitin softaamisen ja olin ostamassa itselleni asetta mutta lopputuloksena en toteuttanut mitään niistä mistä kysyin enkä osannut päättää jolloin jätin sillon tilaamatta sitten löysinkin käytetyn aseen.. ymmärrän jaffen kysymyksiä mutta sitä en ymmärrä että pitää tehä uusi keskustelu tietystä aseesta,miksi hän ei kysy omalta peliporukalta? Läheisen tiimin foorumeilla esim? No vastauksen jo luvitte ¨ [quote="Antti"]Ymmärrän kyllä hyvin joitakin pääkaupunkiseudun foorumeita lukiessani, miksi siellä eivät kaikki välttämättä viihdy. Siellä osataan stadin tyyliin olla välistä kohtalaisen tylyjä aivan tarpeettomasti. (Ei silti, kyllä sitä täällä meilläkin osataan.) ¨
Toni.h
Toni.h
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 28
Sijainti : outokumpu
Aseet ja varusteet : Lumipalloja,kesäsin käpyjä
Registration date : 23.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Airsoft aseet ja pähkäilyt Empty Vs: Airsoft aseet ja pähkäilyt

Viesti  Eloranta Ma Kesä 14, 2010 7:00 pm

Omasta mielestäni täällä todellakin saa vierailla käyttäjiä vaikka mistä ja sehän on omasta mielestäni vain hieno asia. Mutta tietysti nuo viestiketjut eri aseista olisi voitu laittaa järkevämmälläkin tavalla yhteen ketjuun. Kysymisessähän ei ole mitään pahaa! Smile

Sehän on ihailtava asia, että porukkaa osaa täällä vastata asiallisesti toisten laittamiin kysymyksiin, joyka voivat joskus tuntuakkin jopa vähän tyhmiltä. Smile
Eloranta
Eloranta
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 98
Ikä : 29
Registration date : 12.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Airsoft aseet ja pähkäilyt Empty Vs: Airsoft aseet ja pähkäilyt

Viesti  Toni.h Ma Kesä 14, 2010 7:08 pm

Toni E. kirjoitti:Omasta mielestäni täällä todellakin saa vierailla käyttäjiä vaikka mistä ja sehän on omasta mielestäni vain hieno asia. Mutta tietysti nuo viestiketjut eri aseista olisi voitu laittaa järkevämmälläkin tavalla yhteen ketjuun. Kysymisessähän ei ole mitään pahaa! Smile

Sehän on ihailtava asia, että porukkaa osaa täällä vastata asiallisesti toisten laittamiin kysymyksiin, joyka voivat joskus tuntuakkin jopa vähän tyhmiltä. Smile

Nii eipähän tuu sitten semmosii ¨kantapäänkautta opittavaa aseista¨ Joo minun puolestani olen puhunut mielipiteeni,minun osaltani tämä keskustelu tästä voi loppua Toni kuittaa.!

¨No ensi kerralla paremmin Wink¨
Toni.h
Toni.h
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 28
Sijainti : outokumpu
Aseet ja varusteet : Lumipalloja,kesäsin käpyjä
Registration date : 23.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Airsoft aseet ja pähkäilyt Empty Vs: Airsoft aseet ja pähkäilyt

Viesti  Toni N Ti Kesä 15, 2010 12:31 pm

Antti kirjoitti:Ymmärrän kyllä hyvin joitakin pääkaupunkiseudun foorumeita lukiessani, miksi siellä eivät kaikki välttämättä viihdy. Siellä osataan stadin tyyliin olla välistä kohtalaisen tylyjä aivan tarpeettomasti. (Ei silti, kyllä sitä täällä meilläkin osataan.)

Minun puolestani saa täällä pyöriä vaikka olisi kotoisin Etelä-Afrikan itäisimmästä jontkanpohjasta.

Nyt kuitenkin näyttää siltä, että täällä on syntymässä jonkinlaista epätervettä jännitettä jota olisin mieluusti hillitsemässä.
Jaffen muutamat mielenkiintoiset kyselyketjut ovat kieltämättä herättäneet ihmetystä omalla kummallisuudellaan, ja toki siitä saa ja pitääkin antaa palautetta, ei siinä mitään. Vaikkakin Tonin antama palaute saattoi osittain olla kärkevää ei "Tänk juu Kaalipää!" ole ehkä järkevin mahdollinen vastaus, vaan itse asiassa aikalailla epäasiallista.

Poijilta taas haluasin kysyä, että miksi te ette itse pyöri siellä pääkaupunkiseudun foorumeilla
jos siellä on kerran kaikki tarvittava tieto harrastukseemme liittyen

Niin no hetken pyörähti mielessä että Stadissa saattaa olla hiukan eri meininki.
En ihmettelisi jos siellä pyörisikin joku trolli, joka pitää jotenkin huvittavana nuorempien harrastajien pilkkaamista ja haukkumista.
Itse kyllä hankin tarvittavat tiedot pyssyistä kanadalaisilta ja USA:laisilta sivustoilta...
Tämä tänk juu kaalipää on pikemminkin tätä kieroutunutta (<- karjalaisen perspeltiivistä) Stadilais-huumoria, kuin pilkkausta.

Nyt olin miettinyt tätä sijainti-hommaa sillä tavalla, että kun kirjautuu jonkun seuran sivustoille,
liittyy myös siihen seuraan, ja mikä järki on liittyä seuraan, jonka toimintaan ei osallistu kuin vain pyörimällä sen sivustoilla.
En minäkään kirjautuisi Helsinkiläiselle sivustolle, jos en kummiskaan kävisi siellä pelaamassa.

Mutta jos on Stadissa liian kova meno, niin on parempi Jaffen pysyä tällä sivustolla.
Toni N
Toni N
Spartalaiskyborgi
Spartalaiskyborgi

Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 30
Sijainti : Outokumpu
Aseet ja varusteet : Kalasinko
Registration date : 22.11.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Airsoft aseet ja pähkäilyt Empty Vs: Airsoft aseet ja pähkäilyt

Viesti  Jaffe Ke Kesä 16, 2010 12:25 pm

Tuo mitä Toni N sanoi tuosta kaalijutusta on totta. Very Happy


Ja juu.. No jätetään tämä aihe tähän. Toni N:n tuo vertailu juttu oikeastaan ratkaisi asian.

Maruin vesurilla oli paljon enemmän parempia puolia kuin CA m24:lla Very Happy
Jaffe
Jaffe
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 68
Ikä : 29
Sijainti : Helsinki
Aseet ja varusteet : Ase: MP5 SD3, USP, Fa-Mas SV Varusteet: camo liivi, maski, about 12000 kuulaa :)
Registration date : 27.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Airsoft aseet ja pähkäilyt Empty It's a me, Jaffe! ;DD

Viesti  Jaffe Ma Elo 23, 2010 1:08 pm

Eli juu olen tullut takaisin, tällä kertaa vain yhden kysymyksen kanssa.


Mitkä viritykset VSR-10 G-Spec kestää näillä osilla:
-trigger sear 46€
-piston sear 29€
-jousenohjain 33€
-sylinterinpää 29€
-mäntä 60€
Jaffe
Jaffe
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 68
Ikä : 29
Sijainti : Helsinki
Aseet ja varusteet : Ase: MP5 SD3, USP, Fa-Mas SV Varusteet: camo liivi, maski, about 12000 kuulaa :)
Registration date : 27.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Airsoft aseet ja pähkäilyt Empty Vs: Airsoft aseet ja pähkäilyt

Viesti  Jaffe La Elo 28, 2010 10:57 am

Vastauksia.. ????
Jaffe
Jaffe
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 68
Ikä : 29
Sijainti : Helsinki
Aseet ja varusteet : Ase: MP5 SD3, USP, Fa-Mas SV Varusteet: camo liivi, maski, about 12000 kuulaa :)
Registration date : 27.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Airsoft aseet ja pähkäilyt Empty Vs: Airsoft aseet ja pähkäilyt

Viesti  Juuso.L Pe Joulu 23, 2011 4:49 pm

Okuula noniin eli oisko kellään kokemusta milgear kaupasta MP5 N, blowback (CYMA CM049J), Metallinen kantsiiko ostaa vastauksia Okuula
Juuso.L
Juuso.L
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 20
Sijainti : Kuopio
Aseet ja varusteet : VSR-10,vemppu pistooli woodlandin maastopuku ja maski
Registration date : 18.12.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Airsoft aseet ja pähkäilyt Empty Vs: Airsoft aseet ja pähkäilyt

Viesti  Anssi La Joulu 24, 2011 7:36 am

Cyma valmistajana on luotettava, tekee helkutin hyviä ak-aseita (ts. erikoistunut niihin). Kokemuksia ks. aseesta ei ole, mutta uskoisin aseen olevan ihan hyvä valmistajan muiden aseiden laadun perusteella.
Anssi
Anssi
Spartalaiskyborgi
Spartalaiskyborgi

Viestien lukumäärä : 338
Ikä : 33
Sijainti : Joensuu
Aseet ja varusteet : Onhan näitä leluja sun muita härveleitä
Registration date : 29.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Airsoft aseet ja pähkäilyt Empty Vs: Airsoft aseet ja pähkäilyt

Viesti  Juuso.L La Joulu 24, 2011 3:38 pm

Okuula joo tota oon kysyny samaa tuolt softaaja.fi sivulta ja yks tyyppi sano et ei suosittele ku blowback rikkoo aseen ja Cyma ei oo laadukas merkki niinonkosul kokemusta cyman aseesta jos on niin sano onko huonoo laatua Okuula
Juuso.L
Juuso.L
Pretoriaanikyborgi
Pretoriaanikyborgi

Viestien lukumäärä : 20
Sijainti : Kuopio
Aseet ja varusteet : VSR-10,vemppu pistooli woodlandin maastopuku ja maski
Registration date : 18.12.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Airsoft aseet ja pähkäilyt Empty Vs: Airsoft aseet ja pähkäilyt

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa