Hiekkapalstan kunnostus/parannusehdotuksia
3 posters
Sivu 1 / 1
Hiekkapalstan kunnostus/parannusehdotuksia
Terve
Olen tässä katsellut pelien tiimellyksessä Hiekkapalstan kuntoa, ja omalta osaltani olen sitä mieltä, että pieni kunnostus ei tekisi hallaa. Kaivetaan esim. valuneet hiekat pois bunkkereista. Keväällä kävin jo vähän kaivamassa parin kaverin kanssa bunkkereita auki. Pienellä lapiotalkoilla pelialue saisi uuden, paremman ilmeen. Mitään koneitahan ei paikalle saada, joten käsinhän ne täytyy korjata. Mitä enemmän porukkaa, sen enemmän muutoksia tapahtuu.
Joten, olisiko porukka miten innostunut pienistä talkoista, jossa kunnostetaan/parannetaan hiekkapalstan kenttää? Kaivetaan noita juoksuhautoja auki ja poteroita ja bunkkereja auki.
Oma ehdotukseni olisi kaivaa tuo "tuubi", joka sijaitsee siis nyppylä/mäkibunkkerin ja camon/suobunkkerin välissä auki, tai parantaa sitä käyttökuntoon.
Myös alueen reunoille voitaisiin värkätä vähän jotakin uutta, saataisiin vähän sinnekin keskitettyä noita pelejä.
Ehdottakaa vaan rohkeasti ehdotuksia/ideoita pelialueen parantamiseksi, ja mikä tärkeintä, ilmoittakaa itsenne vapaaehtoisiksi kaivuutöihin ja ehdottakaa päivää, joka sopisi teille. Ilmoitan sitten ajankohdan tarkemmin (mahd. jo ensi viikolla, itse ehdottaisin ensiviikon lauantaina aamupäivällä 1.syyskuuta, annan sitten tarkan päivämäärän ja kellonajan myöhemmin, ensi viikon alussa ) jos saadaan porukkaa ja päiviä, jotka kävisi teille parhaiten. Minimissään pitää olla 6 varmaa ilmoittautujaa minun lisäksi (olen siis itse tulossa varmasti), kunnes talkoot toteutuu. Ja tietysti vesisateella ei mennä itseämme kastelemaan.
Ja omat lapiot mukaan, semmoiset, joilla sitä hiekkaa pystyy kaivamaan. Töissä ollaan muutama tunti, juomista, ja tarvittavia eväitä mukaan.
Vetoan teitä osallistumaan sen nojalla, että käyttehän te siellä pelaamassakin.
"Kuulkaa ja tuntekaa velvollisuuden kutsu, oi urheat taistelutoverini"
Olen tässä katsellut pelien tiimellyksessä Hiekkapalstan kuntoa, ja omalta osaltani olen sitä mieltä, että pieni kunnostus ei tekisi hallaa. Kaivetaan esim. valuneet hiekat pois bunkkereista. Keväällä kävin jo vähän kaivamassa parin kaverin kanssa bunkkereita auki. Pienellä lapiotalkoilla pelialue saisi uuden, paremman ilmeen. Mitään koneitahan ei paikalle saada, joten käsinhän ne täytyy korjata. Mitä enemmän porukkaa, sen enemmän muutoksia tapahtuu.
Joten, olisiko porukka miten innostunut pienistä talkoista, jossa kunnostetaan/parannetaan hiekkapalstan kenttää? Kaivetaan noita juoksuhautoja auki ja poteroita ja bunkkereja auki.
Oma ehdotukseni olisi kaivaa tuo "tuubi", joka sijaitsee siis nyppylä/mäkibunkkerin ja camon/suobunkkerin välissä auki, tai parantaa sitä käyttökuntoon.
Myös alueen reunoille voitaisiin värkätä vähän jotakin uutta, saataisiin vähän sinnekin keskitettyä noita pelejä.
Ehdottakaa vaan rohkeasti ehdotuksia/ideoita pelialueen parantamiseksi, ja mikä tärkeintä, ilmoittakaa itsenne vapaaehtoisiksi kaivuutöihin ja ehdottakaa päivää, joka sopisi teille. Ilmoitan sitten ajankohdan tarkemmin (mahd. jo ensi viikolla, itse ehdottaisin ensiviikon lauantaina aamupäivällä 1.syyskuuta, annan sitten tarkan päivämäärän ja kellonajan myöhemmin, ensi viikon alussa ) jos saadaan porukkaa ja päiviä, jotka kävisi teille parhaiten. Minimissään pitää olla 6 varmaa ilmoittautujaa minun lisäksi (olen siis itse tulossa varmasti), kunnes talkoot toteutuu. Ja tietysti vesisateella ei mennä itseämme kastelemaan.
Ja omat lapiot mukaan, semmoiset, joilla sitä hiekkaa pystyy kaivamaan. Töissä ollaan muutama tunti, juomista, ja tarvittavia eväitä mukaan.
Vetoan teitä osallistumaan sen nojalla, että käyttehän te siellä pelaamassakin.
"Kuulkaa ja tuntekaa velvollisuuden kutsu, oi urheat taistelutoverini"
Vs: Hiekkapalstan kunnostus/parannusehdotuksia
Itse ainakin voisin tulla sinne ja ottaa lapion kouraan myös.
Jarmo K- Spartalaiskyborgi
- Viestien lukumäärä : 461
Ikä : 31
Sijainti : Outokumpu
Aseet ja varusteet : Flecktarn, Strichtarn, Scorpion Vz61, TM Colt 1911A1
Registration date : 04.08.2010
Joudunpa perumaan tuloni muiden hommien takia.
Jarmo K- Spartalaiskyborgi
- Viestien lukumäärä : 461
Aseet ja varusteet : Flecktarn, Strichtarn, Scorpion Vz61, TM Colt 1911A1
Registration date : 04.08.2010
Ei taida tulla talkoojia, pitää mennä joku toinen kerta...
Mainitsin Isälleni tuosta siirtovessa-ongelmasta ja hän on vienyt sen nyt pois peli-alueelta, joten yksi kohta listalta voidaan ruksata pois.
Toni N- Spartalaiskyborgi
- Viestien lukumäärä : 392
Aseet ja varusteet : Kalasinko
Registration date : 22.11.2008
Toni N kirjoitti:Mainitsin Isälleni tuosta siirtovessa-ongelmasta ja hän on vienyt sen nyt pois peli-alueelta, joten yksi kohta listalta voidaan ruksata pois.
Mahtavaa! Kiitoksia hirveästi tästä! Minä voin ilmoittaa kaupungintalolle että tämä ongelma on ratkaistu.
Similar topics
» Pelialueen kunnostus talkoot 4.5
» HUOMIO! Hiekkapalstan tunnelissa sortumavaara!
» HIEKKAPALSTAN PELIT LOPPUMASSA? Lupia ei voimassa?
» HUOMIO! Hiekkapalstan tunnelissa sortumavaara!
» HIEKKAPALSTAN PELIT LOPPUMASSA? Lupia ei voimassa?
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa