Ostetaan M4 lippaita
2 posters
Sivu 1 / 1
Ostetaan M4 lippaita
Otsikon mukaan hakusessa kyseisiä lippaita, vain mid tai realcappejä. Hiqu helistimiä ei tarvita. Uudet maksaa 5-8€ joten hinnat pitää olla kohdillaan.
lexxu- Pretoriaanikyborgi
- Viestien lukumäärä : 136
Ikä : 31
Sijainti : Joensuu/viinijärvi
Aseet ja varusteet : Scar-H, M249, Glock 18.
Registration date : 26.08.2012
Tässäpä olisi.
Minulla olisi 5 kpl paketti King Arms:in 120 paukun mid-cap lippaita. Itse olen saanut mahtumaan vain 30 patia, muuten tulee jumeja. Mutta jos realcapitkin kelpaa niin tässä olisi. http://www.proairsoft.com/acatalog/info_KA_MAG_16_V.html tuollaisista olisi kyse. Vaihtoa joko semmoiseen punaiseen seteliin tai vaikka hiqu helistimeen. Itse en näillä tee mitään kun on aina muutamassa sekunnissa lipas tyhjä ja ärsyttävä on aina taskuista kaivaa uusia lippaita, kun ei ole liivejä vielä. Toimitus mahdollinen pelipaikalle tai jos maksat postikulut niin voin laittaa menemään. Laitan yhteystietoja yksityisviestillä menemään jos kiinnostaa.
Anssi Kontkanen- Pretoriaanikyborgi
- Viestien lukumäärä : 14
Sijainti : Outokumpu
Aseet ja varusteet : M4, Svd, Taurus pt 24/7
Registration date : 03.08.2013
VS: OSTETAAN M4 LIPPAITA
Eihän realcapeillä hirviästi tee näissä peleissä mutta jos annat vitosen satsin kybällä niin sellainen vaihto käy passelisti =)Anssi Kontkanen kirjoitti:Minulla olisi 5 kpl paketti King Arms:in 120 paukun mid-cap lippaita. Itse olen saanut mahtumaan vain 30 patia, muuten tulee jumeja. Mutta jos realcapitkin kelpaa niin tässä olisi. http://www.proairsoft.com/acatalog/info_KA_MAG_16_V.html tuollaisista olisi kyse. Vaihtoa joko semmoiseen punaiseen seteliin tai vaikka hiqu helistimeen. Itse en näillä tee mitään kun on aina muutamassa sekunnissa lipas tyhjä ja ärsyttävä on aina taskuista kaivaa uusia lippaita, kun ei ole liivejä vielä. Toimitus mahdollinen pelipaikalle tai jos maksat postikulut niin voin laittaa menemään. Laitan yhteystietoja yksityisviestillä menemään jos kiinnostaa.
Vs: Ostetaan M4 lippaita
Oletko tulossa sunnuntaina peleihin, niin voisin antaa lippaat siellä. Mieluummin vaihtaisin hiquun, mutta kyllä rahakin käy.
Anssi Kontkanen- Pretoriaanikyborgi
- Viestien lukumäärä : 14
Sijainti : Outokumpu
Aseet ja varusteet : M4, Svd, Taurus pt 24/7
Registration date : 03.08.2013
Voi poistaa
Voisi poistaa tämän =)
Similar topics
» m14 lippaita
» O: KJW M93r lippaita ym!!
» AK-74 lippaita myynti/vaihto
» Vaihdetaan AK-47 mid-cap lippaita hi-cappeihin!!
» Ostan FAMAS lippaita
» O: KJW M93r lippaita ym!!
» AK-74 lippaita myynti/vaihto
» Vaihdetaan AK-47 mid-cap lippaita hi-cappeihin!!
» Ostan FAMAS lippaita
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa