UUSI "ISO PELI"?
+6
matti
antti l
Aleksi_R
Sami_H
Jesse
Eero
10 posters
Sivu 1 / 1
UUSI "ISO PELI"?
Olisiko mitenkään mahdollista järjestää viellä enne pakkasia ja lumia sellainen iso peli, niinkun lipun rystö oli? ois ihan kiva pitää selanenkin. kun taas sitten kun lumet tulee niin luulen ettei ihan niin usein jaksa softailla kun näin kesä/syksy?
Eero- Pretoriaanikyborgi
- Viestien lukumäärä : 260
Ikä : 33
Sijainti : Maa
Aseet ja varusteet : kärpässieniä ja pullo vodkaa..
Registration date : 21.09.2007
Vs: UUSI "ISO PELI"?
Vois rakennella jotain pikkubasei sinne sun tänne silleen et vois niihinki mennä...
Jesse- Pretoriaanikyborgi
- Viestien lukumäärä : 72
Ikä : 34
Sijainti : Kummamäki
Aseet ja varusteet : Mauser SR Warrior, Jackal ghillie + pari vemppu pislaa
Registration date : 03.10.2007
Oishan se mukava saada taas isompi peli ja paljon ihmisiä pelailee.
Sami_H- Spartalaiskyborgi
- Viestien lukumäärä : 311
Ikä : 29
Sijainti : Outokumpu
Registration date : 26.09.2007
Joo voitas kyl järjestää uus iso peli ennen kunnon pakkasia
Aleksi_R- Pretoriaanikyborgi
- Viestien lukumäärä : 61
Ikä : 30
Aseet ja varusteet : M700 ja Desert Eagle
Registration date : 25.09.2007
no sehä passaa
antti l- Pretoriaanikyborgi
- Viestien lukumäärä : 81
Sijainti : piilossa
Aseet ja varusteet : rs type 56, mp5 a4 k pdw, m4
Registration date : 24.09.2007
Ei varmaan ihan heti kannata isoja pelejä järkkäillä. Menee jo maku koko hommasta. Keväällä olen itse valmis seuraavaa isoa peliä järkkäämään ja ajankohta riippuu luontoäidistä, eritoten lumien hupenemisesta. Minulla oli ajatus tosin pienistä koulutuksenomaisista rastipäivistä tässä alkutalven aikana, jos vaan porukkaa moinen kiinnostaa.
ilkka- Wanhempi Comentaja
- Viestien lukumäärä : 508
Ikä : 43
Sijainti : Kokonaisperspektiivipyörre
Aseet ja varusteet : Maailmanlopun paukkurauta
Registration date : 17.09.2007
Ilkka on samaa mieltä kanssani. Ja uskokaa pois, siinä on aikamoinen homma järkätä tollanen peli.
Jos saan kysyy niin minkä laista koulutus päivää.
No míe oon välillä miettiny, josko sitä otettais uusinta lipunryöstöstä, mutta tosiaankaan voimia ei hirveästi ole. Ilkan tapaan myös minulla on ollut ajatuksena järjestää keväällä joku isompi taisto. Olisiko se sitten lipunryöstö vai mikä, sen näkee sitten.
Voitaisiin hyödyntää pelialuetta enemmänkin, kun tuota maastoa on kerta käytettävissä. Niin kuin olen aiemmin maininnut, olen hieman tylsistynyt jo tuohon pelialueeseen jonka ympäristössä ollaan pelailtu. Sunnuntaina oli parasta, että keli suosi. Huonointa että aurinko paistoi välillä suoraan sieltä mistä vihollinen oli tulossa.
Voitaisiin hyödyntää pelialuetta enemmänkin, kun tuota maastoa on kerta käytettävissä. Niin kuin olen aiemmin maininnut, olen hieman tylsistynyt jo tuohon pelialueeseen jonka ympäristössä ollaan pelailtu. Sunnuntaina oli parasta, että keli suosi. Huonointa että aurinko paistoi välillä suoraan sieltä mistä vihollinen oli tulossa.
Nepa- Korstomestari
- Viestien lukumäärä : 463
Ikä : 38
Sijainti : Helsinki
Registration date : 20.09.2007
Ois hyvä jos nämä ''isot pelit'' olisi silloin jolloin koulusta on vapaata enemmän kuin se perus viikonloppu. Esim. hyvä ajankohta minun mielestä olisi vappu tai pääsiäinen.
Eeki- Pretoriaanikyborgi
- Viestien lukumäärä : 80
Ikä : 33
Aseet ja varusteet : Da biggest choppa
Registration date : 21.09.2007
joo lomallahan ois parempi pelailla __________________
Aleksi_R- Pretoriaanikyborgi
- Viestien lukumäärä : 61
Aseet ja varusteet : M700 ja Desert Eagle
Registration date : 25.09.2007
Keväälle ollaan Antin kanssa pohdittu ihan skenaario tyylistä tunnelmapeliä reippaalla toiminnalla toki ja ajankohta olisi varmaankin ennen koulujen loppumista, mutta hiihtoloman jälkeen. Eli lauantaipeli käytännössä.
Koulutuksella lähinnä tarkoitin noita pieniä taktisia kuvioita, joita porukat eivät tunnu oikein hallitsevan. Esimerkiksi nyt suojatuli ja koukkaaminen sivustaan. Näitä pieniä jippoja oikein käyttämällä aika monesta tylsästä pattitilanteesta saisi hyvinkin mielenkiinoisia vääntöjä. Mutta kuten sanottu, en minä niitä väkisin kenellekään ole tuputtamassa, vaan ainoastaan jos joku ihan oikeasti on kiinnostunut. Kiva tällä porukalla on pelata näinkin.
Koulutuksella lähinnä tarkoitin noita pieniä taktisia kuvioita, joita porukat eivät tunnu oikein hallitsevan. Esimerkiksi nyt suojatuli ja koukkaaminen sivustaan. Näitä pieniä jippoja oikein käyttämällä aika monesta tylsästä pattitilanteesta saisi hyvinkin mielenkiinoisia vääntöjä. Mutta kuten sanottu, en minä niitä väkisin kenellekään ole tuputtamassa, vaan ainoastaan jos joku ihan oikeasti on kiinnostunut. Kiva tällä porukalla on pelata näinkin.
Minä kyllä haluaisin tollasii koulutuksii kun en ole vielä ihan perillä noist jipoist
Minäpä taidan tehdä äänestyksen tuosta koulutushommasta.
minä vastasi jo ainaskin siihen koulutus hommaan et ois se hyvä nii pelissä ois aina enemmän intoa kun suurin osa ainaskin osais hyviä taktiikoita yms.
Joni_N- Pretoriaanikyborgi
- Viestien lukumäärä : 261
Sijainti : Outokumpu.
Aseet ja varusteet : TM AK-47 Beta Spetsnaz Myynnissä (saat taktisen vertikaali etukahvan mukana).
Registration date : 07.10.2007
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa