Kumpi, Marui p90 vai p90 tr.
5 posters
Sivu 1 / 1
Kumpi, Marui p90 vai p90 tr.
Moi! elikkä saisin joululahjana P90:pin mutta kumpi, P90 vai P90 tr? Tr:ssä on kisko punan sijalla ja äänen vaimennin ja tavallisessa p90:ssä vain kiinteä helposti rikkimenevä punapiste. Elikkä kumpi?? Jos jollain on kokemuksia sanokaa kumpi.
Tv: Tatu.M
Tv: Tatu.M
Vs: Kumpi, Marui p90 vai p90 tr.
Tulee mielipidetekstiä, joten silmä- ja nenäsuodattimet käyntiin:
Minusta P90 eduiksi voidaan laskea pieni koko ja melko yksinkertainen muoto, jossa on hyvin vähän vaatteisiin sun muihin keppeihin ja esteisiin tarttuvia ulokkeita. Ts. sen kanssa on mukava liikkua ja ahtaissakin paikoissa pääsee yleensä ampumaan tähdätysti.
TR-mallin kiskoihin täplätähtäimiä sun muita ulokkeita kiinnitettäessä menetetään heti toinen valtti, joita kyseisellä torrakolla on minun kirjoissani. Tyylipelaaja toki valitsee aseekseen vaikka BAR:n tai jonkun vastaavan ihailua herättävän käytännöllisen aseen vaikka se käsiteltävyydeltään olisikin suoraan uponneen kaupungin perunakellarista.
Lippaanvaihto ysikympissä on harjaantumattomalle koehenkilölle hieman aikaavievämpi toimenpide, kuin perinteisemmissä piippu-lipas-liipasin mallisissa vehkeissä, joten sitä kannattaa jopa harjoitella aina silloin tällöin.
Pyydä pukilta se joka tuntuu enempi omalta, älä sitä jonka naapuri tahtoisi.
Minusta P90 eduiksi voidaan laskea pieni koko ja melko yksinkertainen muoto, jossa on hyvin vähän vaatteisiin sun muihin keppeihin ja esteisiin tarttuvia ulokkeita. Ts. sen kanssa on mukava liikkua ja ahtaissakin paikoissa pääsee yleensä ampumaan tähdätysti.
TR-mallin kiskoihin täplätähtäimiä sun muita ulokkeita kiinnitettäessä menetetään heti toinen valtti, joita kyseisellä torrakolla on minun kirjoissani. Tyylipelaaja toki valitsee aseekseen vaikka BAR:n tai jonkun vastaavan ihailua herättävän käytännöllisen aseen vaikka se käsiteltävyydeltään olisikin suoraan uponneen kaupungin perunakellarista.
Lippaanvaihto ysikympissä on harjaantumattomalle koehenkilölle hieman aikaavievämpi toimenpide, kuin perinteisemmissä piippu-lipas-liipasin mallisissa vehkeissä, joten sitä kannattaa jopa harjoitella aina silloin tällöin.
Pyydä pukilta se joka tuntuu enempi omalta, älä sitä jonka naapuri tahtoisi.
ilkka- Wanhempi Comentaja
- Viestien lukumäärä : 508
Ikä : 43
Sijainti : Kokonaisperspektiivipyörre
Aseet ja varusteet : Maailmanlopun paukkurauta
Registration date : 17.09.2007
Ilkalta tuli aika hyvää settiä mutta tempasen pari omaa mielipidettä.
Lippaan vaihto tosiaankin vaatii harjaannusta P90 kanssa leikkiessä.
Valmiiksi punapisteellä olevan mallin punapiste ei kovin kummoinen ole, eli sillä tähtääminen vaatii totuttelemista. Jos pptähtäimen pattereista loppuu virta ja pitää tähdätä epämääräisillä sivuhahlotähtäimillä, on tähtääminen entistä hankalampaa.
TR mallia en ole itse koskaan testannut, joten en osaa sanoa sen tähtäinten etuja tai haittoja.
P90 on kaiken kaikkiaan näppärä vehje, jossa on suhteellisen pitkä piippu aseen kokoon nähden. Lopullisen päätöksen ase valinnassaan jokainen tekee kuitenkin itse (johon Ilkkakin viittasi , minä esim. hankin stubbyn ihan pelkän aseen harvinaisuuden ja näppäryyden takia. Jokainen päättää ostokriteerinsä itse.
Lippaan vaihto tosiaankin vaatii harjaannusta P90 kanssa leikkiessä.
Valmiiksi punapisteellä olevan mallin punapiste ei kovin kummoinen ole, eli sillä tähtääminen vaatii totuttelemista. Jos pptähtäimen pattereista loppuu virta ja pitää tähdätä epämääräisillä sivuhahlotähtäimillä, on tähtääminen entistä hankalampaa.
TR mallia en ole itse koskaan testannut, joten en osaa sanoa sen tähtäinten etuja tai haittoja.
P90 on kaiken kaikkiaan näppärä vehje, jossa on suhteellisen pitkä piippu aseen kokoon nähden. Lopullisen päätöksen ase valinnassaan jokainen tekee kuitenkin itse (johon Ilkkakin viittasi , minä esim. hankin stubbyn ihan pelkän aseen harvinaisuuden ja näppäryyden takia. Jokainen päättää ostokriteerinsä itse.
Nepa- Korstomestari
- Viestien lukumäärä : 463
Ikä : 38
Sijainti : Helsinki
Registration date : 20.09.2007
Pyydä pukilta joku large akkuja käyttävä ase. Esim M4, Ak47 tai MP5A4, niin eipähän tarvitse tapella miniakkujen kanssa.... Ja ovat aseita, joita on helppo korjata ja huoltaa.. löytyy kavereilta lippaita kentältä lainaan, jos kesken tilanteen päsee lipas loppumaan!
period...
period...
En itte kyllä varmaankaan ostas p90, koska siinä on aika kalliit lippaat ja en itte muutenkaan tykkäis.
Nissinen- Pretoriaanikyborgi
- Viestien lukumäärä : 14
Ikä : 29
Sijainti : Viinijärvi
Aseet ja varusteet : GR-16 ja cz75 gb
Registration date : 22.09.2008
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa