Daedline vol. 2?
+3
Antti
JoniK
Anssi
7 posters
Sivu 1 / 1
Daedline vol. 2?
EDIT: Nepa: Sekoilin tän muokkailun kanssa näköjään, mutta pistänpä tästä siis oman vastaukseni tällaisessa muodossa.
Syksyksi oli puhetta järjestää seuraava suurempi mättö. Siitä en osaa sanoa, toteutuuko se. Järjestelyt eivät tietääkseni vielä ole käynnissä ja järjestäminenhän vaatii deadlinen kokoiseen peliin ainakin pari kuukautta valmisteluja. Joten siitä jos laskee niin aikaisintaan sanoisin, että syyskuun lopulla voisi peli ollakin. Minä en kuitenkaan lupaa, että pelijärjestettäisiin. Talkoo voiminhan peli järjestellään ja jos porukkaa ei ole, niin hankala on järjestää. Väittäisin kyllä kuitenkin, että jotain normaalia suurempaa mättöä outokuula järjestää tulevaksi syksyksi.
Syksyksi oli puhetta järjestää seuraava suurempi mättö. Siitä en osaa sanoa, toteutuuko se. Järjestelyt eivät tietääkseni vielä ole käynnissä ja järjestäminenhän vaatii deadlinen kokoiseen peliin ainakin pari kuukautta valmisteluja. Joten siitä jos laskee niin aikaisintaan sanoisin, että syyskuun lopulla voisi peli ollakin. Minä en kuitenkaan lupaa, että pelijärjestettäisiin. Talkoo voiminhan peli järjestellään ja jos porukkaa ei ole, niin hankala on järjestää. Väittäisin kyllä kuitenkin, että jotain normaalia suurempaa mättöä outokuula järjestää tulevaksi syksyksi.
Anssi- Spartalaiskyborgi
- Viestien lukumäärä : 338
Ikä : 33
Sijainti : Joensuu
Aseet ja varusteet : Onhan näitä leluja sun muita härveleitä
Registration date : 29.03.2009
Vs: Daedline vol. 2?
huhupuheita. Jos uusia pelejä on tulossa, niistä ilmoitetaan tällä foorumilla.
Otetaan siis viileesti, eli "coolisti"
Otetaan siis viileesti, eli "coolisti"
JoniK- Pretoriaanikyborgi
- Viestien lukumäärä : 159
Ikä : 36
Sijainti : Maa
Registration date : 24.09.2007
Olin itse aikeissa kirjoittaa samanlaisen topicin ja kysellä onko tulossa 3. kellopeli? itse olen ainakin innokkaasti odottanut outokuulan kellopelejä.
En varmaan ole ainut joka toivoisi kolmatta kellopeliä.
En varmaan ole ainut joka toivoisi kolmatta kellopeliä.
Itsekin innolla odotan seuraavaa kellopeliä...
Ymmärrän kuitenkin, kuinka aikaa viepää on tuon suuruusluokan pelin järjestäminen, joten toivotaan parasta.
Ymmärrän kuitenkin, kuinka aikaa viepää on tuon suuruusluokan pelin järjestäminen, joten toivotaan parasta.
Heiskanen- Pretoriaanikyborgi
- Viestien lukumäärä : 10
Ikä : 31
Sijainti : Hammaslahti
Registration date : 25.04.2009
mie halluun kans! miepä saan mitä haluun, AINA! mie oon se ainoa ja hemmoteltu kakara.. MUHAHAHAHHAHAH
nytten on varmaankin tullu monen haaveista totta enää 2 päivää ja on odotettu kellopeli :)Matti näköjään saa mitä haluaa
Toni.h- Pretoriaanikyborgi
- Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 28
Sijainti : outokumpu
Aseet ja varusteet : Lumipalloja,kesäsin käpyjä
Registration date : 23.03.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa