Fa-Masiin Jänniä Osia
4 posters
Sivu 1 / 1
Fa-Masiin Jänniä Osia
Niin, eli olen ajatellut ostaa änkän tuohon aseeseen, ja jotain muuta.
Eli kertokaas, mitä suosittelette, ja mitä ette.
JA! Meneekö m4 sarjan lippaat Famuun? (SV)
Eli kertokaas, mitä suosittelette, ja mitä ette.
JA! Meneekö m4 sarjan lippaat Famuun? (SV)
Jaffe- Pretoriaanikyborgi
- Viestien lukumäärä : 68
Ikä : 30
Sijainti : Helsinki
Aseet ja varusteet : Ase: MP5 SD3, USP, Fa-Mas SV Varusteet: camo liivi, maski, about 12000 kuulaa :)
Registration date : 27.03.2009
Vs: Fa-Masiin Jänniä Osia
Ekana voisin sanoa että osta niitä osia mitkä itsellesi aseeseen haluat tai mitkä miellyttävät sinua aseessa. En tiedä noista lippaan käynneistä mutta osta sitä mikä omaa silmää miellyttää itse sinä sillä aseella pelaat eikä kukaan muu.
-Sami
-Sami
Sami_H- Spartalaiskyborgi
- Viestien lukumäärä : 311
Ikä : 29
Sijainti : Outokumpu
Registration date : 26.09.2007
Änkkä on turha vehje sähköpyssyssä (Eli ei varsinaisesti vaimenna ollenkaan ääntä) ja tuo vain turhaa lisäpituutta pyssyyn.
Eikä ainakaan minun mielestäni näyttäisi hyvältä Famasissa. Mutta jos omasta mielestä näyttää hyvältä niin voi laittaa.
Tämmöiset kysymykset jatkossa PIENET KYSYMYKSET-ketjuun.
Eikä ainakaan minun mielestäni näyttäisi hyvältä Famasissa. Mutta jos omasta mielestä näyttää hyvältä niin voi laittaa.
Tämmöiset kysymykset jatkossa PIENET KYSYMYKSET-ketjuun.
Toni N- Spartalaiskyborgi
- Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 31
Sijainti : Outokumpu
Aseet ja varusteet : Kalasinko
Registration date : 22.11.2008
Famas fanaatikon mielipide: ensinnäkään m4 lippaat eivät käy suoraan famasiin.
Olen ihan eri mieltä kuin Toni N, eli ainakin omassa famasissa änkkä toimi todella hyvon ja vaimensi ääntä PALJON!
Famas on viri pohjaksi huonoin mahdollinen, koska siinä on mecha1, eikä osia ole juuri saatavilla.
Saatavat osat voi oikeastaan listata:laakerit, shimit, jousi, mäntä. muita osia ei hirveämmin ole saatavilla.
Itse suosittelisin samaa pakettia, kuin minä meinasin:laakerit, shimit, mäntä, m100 jousi ja trk.piippu.
Olen ihan eri mieltä kuin Toni N, eli ainakin omassa famasissa änkkä toimi todella hyvon ja vaimensi ääntä PALJON!
Famas on viri pohjaksi huonoin mahdollinen, koska siinä on mecha1, eikä osia ole juuri saatavilla.
Saatavat osat voi oikeastaan listata:laakerit, shimit, jousi, mäntä. muita osia ei hirveämmin ole saatavilla.
Itse suosittelisin samaa pakettia, kuin minä meinasin:laakerit, shimit, mäntä, m100 jousi ja trk.piippu.
Henkka- Pretoriaanikyborgi
- Viestien lukumäärä : 135
Ikä : 29
Sijainti : Viinijärvi
Aseet ja varusteet : Cyma ak47 ja härpäkettä
Registration date : 19.09.2008
Eli siis kestää m100 jousen ? Jotkut ovat sanoneet ettei kestäisi
Jaffe- Pretoriaanikyborgi
- Viestien lukumäärä : 68
Ikä : 30
Sijainti : Helsinki
Aseet ja varusteet : Ase: MP5 SD3, USP, Fa-Mas SV Varusteet: camo liivi, maski, about 12000 kuulaa :)
Registration date : 27.03.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa