Pelit 26.9 Hiekkapalstalla
5 posters
Sivu 1 / 1
Pelit 26.9 Hiekkapalstalla
Eli kyseisenä päivänä pelit hiekkapalstalla. Pelit alkavat 1200, mutta porukka paikalle jo aikaisemmin. Varaudutaan sään mukaan, joten kaikki vain mukaan!
Vs: Pelit 26.9 Hiekkapalstalla
tämän pelin yhteydessä autoilla tulevat pelaajat ja muut kynnelle kykenevät ottavat mukaan haravoita ja leveän lapion. tarkoituksena siivota offgame alue. alue on karmeassa kunnossa, roskia ja käpyjä jokapuolella, jos ette saa nosteltua roskapönttöihin, haravoikaa alue muutoin puhtaaksi ja roskat kasoihin. tämä ei ole pyyntö vaan käsky. emme voi antaa vklp pelien jatkua ennenkuin offgame alue on taas siisti. olemme sitoutuneet kaupungille pitämään alueen siistiä, vastineeksi saamme pelata siellä.
-outokuulan vanhukset
-outokuulan vanhukset
Jos tämä morian työläinen on siihen mennessä tervehtynyt niin tuun ainakin luultavasti jusan kanssa raivaamaan, peleistä en vielä tiedä.
No me siivoilemme mukaan lähtevien pelaajien kanssa ennen pelejä, yritän itse ottaa mukaan katuharjan tai jotain millä voisi vähän siistiä aluetta.
Tulossa! Itsekkin otan mukaan siivousvälineitä. Pitäähän se nyt offari pitää siistinä!
Eloranta- Pretoriaanikyborgi
- Viestien lukumäärä : 98
Ikä : 30
Registration date : 12.02.2009
itse en kyllä pääse tulemaan kun olin eilen jalkaleikkauksessa joensuun tikkamäellä ku piti ottaa ne naulat jalasta pois.
Jarmo K- Spartalaiskyborgi
- Viestien lukumäärä : 461
Ikä : 31
Sijainti : Outokumpu
Aseet ja varusteet : Flecktarn, Strichtarn, Scorpion Vz61, TM Colt 1911A1
Registration date : 04.08.2010
Lisää pelaajia mukaan ilmottautumaan! Sään pitäisi olla sunnuntaina sateeton ja aurinkoinen.
Taitaa käydä niin, että huikean suuren pelaaja määrän takia minun osalta pelit taitavat jäädä pelaamatta.
Similar topics
» 19.9 Pelit hiekkapalstalla
» 6.10 La pelit Hiekkapalstalla.
» 7.10 Su pelit Hiekkapalstalla
» Pelit 30.5 Hiekkapalstalla
» Pelit 18.10 Hiekkapalstalla
» 6.10 La pelit Hiekkapalstalla.
» 7.10 Su pelit Hiekkapalstalla
» Pelit 30.5 Hiekkapalstalla
» Pelit 18.10 Hiekkapalstalla
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla: